بصیرت - اتحاد - اطاعت

اتحاد، انضباط، امانت داری و اصلاح عوامل پیروزی هستند.

بصیرت - اتحاد - اطاعت

اتحاد، انضباط، امانت داری و اصلاح عوامل پیروزی هستند.

رهبرانقلاب: بنده وقتی حدود بیست سالم بود، هرگز آگاهی‌هایی که امروز شما جوان بیست ساله دارید، نداشتم. امروز جوان ایرانی، آگاه و بامعرفت و بصیر و سیاسی و اهل #تحلیل است و از همه بالاتر باایمان است. چه چیزی موجب می‌شود که با این بمباردمان (بمباران‌) فرهنگی‌ای که سال گذشته [۱۳۷۹] در مجموعه‌ای از مطبوعات زنجیره‌ای علیه مذهب و علیه فکر مذهبی و علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه چیز صورت گرفت، وقتی روزهای اعتکاف ماه #رجب فرا رسید، #مسجد_دانشگاه_تهران جزو شلوغترین مراکز اعتکاف شود؟ چه کسی به جوانان گفت بروید اعتکاف کنید؛ سه روز #روزه بگیرید و از #مسجد بیرون نروید و وقتتان را در آن‌جا به #عبادت و ذکر و دعا و تضرّع و توسّل بگذرانید؟ چه کسی به جوانان بخشنامه کرده بود؟

۱۳۸۰/۰۲/۱۲

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.